Au pair in the UK

Week 3; SEALIFE

Hoii allemaal,

Ik ben alweer drie weken in Engeland, ik kan maar niet bevatten hoe snel de tijd gaat. Dit komt denk ik doordat het door de weeks erg druk is. Voor ik het weet is het alweer weekend, en dit weekend ben ik naar Sealife geweest!

Afgelopen weekend gingen Donna en de meisjes voor een nachtje naar LEGO land. Ik zou dus een nachtje alleen thuis zijn en daarom had ik Jeanne uigenodigd om bij mij te komen logeren.Op zaterdag zijn Jeanne, Judith, Liselotte en ik naar Sealife in Londen gegaan. Het was een vrij druilerige dag, perfect voor Sealife omdat alles binnen is. Van te voren had ik er niet heel veel van verwacht want ik ben wel vaker naar grote aquariums geweest, maar ik moet eerlijk toegeven dat ze het heel erg mooi hadden gedaan! Je loopt een route door het aquarium en je ziet prachtig gekleurde vissen, grote zeeschildpadden, haaien, Nemo's, Dory's en nog veel meer. Daarbij was het ook nog eens heel erg gezellig samen met Jeanne, Judith en Liselotte :).

Na Sealife hebben we nog een beetje over de South Bank gelopen. Er was een soort festival aan de gang en er waren allemaal hippe eettentjes. Ook was er een grote zweefmolen en Jeanne en ik besloten om er in te gaan. Toen we er eenmaal inzaten bedachten we pas dat het toch best hoog en duizeligmakend was, maar het uitzicht was echt prachtig ondanks het grijze weer.

's Avonds hebben we gegeten bij de Mac Donalds op het station en nog heel gezellig met elkaar gekletst. Toen was het tijd voor Jeanne en mij om naar huis te gaan omdat we zouden gaan oppassen om 8 uur. We hebben lekker op de bank gezeten en een film gekeken. Uiteindelijk waren we ongeveer om half 1 weer thuis, en we besloten dat het een goed moment was om te gaan facetimen met Donna in Australie. Het was erg gezellig (misschien iets te gezellig) en uitendelijk lagen we pas om half 3 's nachts in bed, oeps! We hebben daarom op zondag maar lekker uitgeslapen en niet veel anders gedaan dan op de bank hangen en The great British bake off kijken.

Kortom, het was een erg leuk en gezellig weekend! Ik heb ook nieuwe foto's op mijn blog gezet dus die kan je nu ook bekijken :)

Fijne week!

Josine

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!