Au pair in the UK

Week 5; princess party en vintage markt

Hoi allemaal!

Daar ben ik weer met een update. Ik realiseer me nu dat ik hier nu meer dan een maand ben. Ik blijf me verbazen ove hoe snel de tijd voorbij gaat. Los van dat ik op het moment een beetje verkouden ben, gaat alles met mij heel erg goed!

Dit weekend was erg gezellig. Op zaterdag zouden de meisjes een sponsorloop hebben op school. Jammergenoeg besloot de school om dit af te lassen vanwege de slechte weersverwachting. Uiteindelijk was dit helemaal niet nodig geweest, in de ochtend heeft het even flink geregend maar daarna was het droog en scheen de zon zelfs. 's Ochtends had Jasmijn een feestje van een meisje uit haar klas. Het was een prinsessenfeestje en dat was natuurlijk helemaal geweldig. Ik heb haar geholpen met het verkleden en ik heb haar haren mooi ingevlochten. Ik ben ook nog eventjes gebleven op het feestje en dat was ook heel leuk. Ze gingen ezeltje prikje spelen maar dan met Olaf en zijn neus (van de film Frozen). De rest van de dag hebben we lekker rustig aan gedaan. We hebben een film gekeken en 's avonds heb ik opgepast.

Op zondag ben ik naar Londen gegaan. Ik had met Liselotte afgesproken op Waterloo. We hadden bedacht om naar een Classic car boot sale te gaan op King's Cross. We waren eerst nog helemaal de verkeerde kant opgelopen maar toen we eenmaal aan waren gekomen bij het metrostation van King's Cross, was er een groep muzikanten en dansers (allemaal in vintage kleding) die door middel van een soort optocht allemaal mensen naar de markt lokten. De sfeer was echt heel vrolijk en ze slaagden erin om een heleboel mensen met zich mee te krijgen. De entree voor de markt zelf was maar 5 pond en dan kon je volop genieten van allemaal ouderwetse auto's, scooters, vintage kleding, platenspelers, platen, radio's en nog veel meer spullen. Ik heb uiteindelijk een plaat gekocht van Bryan Adams. Ook waren er allemaal gezellige standjes (vaak in een ouderwets busje) waar je eten kon halen.

Toen we klaar waren op de markt zijn we naar Victoria station gegaan waar we hadden afgesproken met Judith. We hadden bedacht dat we graag naar de Hema wilden gaan om een pepernoten vooraad in te slaan. Dit hebben we dus ook gedaan en we werden er heel blij van :). Ik heb zelfs een chocoladeletter gekocht! Uiteindelijk hebben we nog ergens gezeten en wat gedronken en daarna ben ik weer richting huis gegaan omdat ik erg moe was.

Het was echt een leuk weekend! Ik heb heel veel foto's van de vintage markt op mijn blog gezet, dus vergeet niet om een kijkje te nemen

Smile
.

Josine

Reacties

Reacties

annabel

Hallo Josine,
Wat klinkt dat leuk ik ben hier bijna een maand gaat echt zo snel. Waar in engeland zit je?

Gr annabel

Josine

Hoi Annabel,
Leuk dat je mijn blog leest! Ik zit in Woking, waar zit jij?
Groetjes, Josine

Annabel

Hee, ik woon in bickley. 1 uur en 20 min bij trein.
Gr Annabel

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!